2011年8月30日星期二

進入公司前.....進入公司後

進入公司前

老闆: 萬分歡迎,無左你, 我地公司肯定好大分別!
職員: 如果工作量太多,我會辭職的。
老闆: 放心,我唔會比咁樣既事情發生!
職員: 我逢星期六日可以休息嗎?
老闆: 當然啦!哩個係底線!
職員: 平時會日日OT 到淩晨嗎?
老闆: 無可能,邊個話你聽架?
職員: 有餐費補貼嗎?
老闆: 唔洗講啦,絕對比同行都高!
職員: 有無做死人既風險?
老闆: 唔會!你點會有咁既念頭?
職員: 公司會定期搞旅遊嗎?
老闆: 哩個係我地明文規定!
職員: 那我需要準時返工嗎?
老闆: 唔會,睇情況啦。
職員: 人工呢?會準時出糧嗎?
老闆: 一定係啦!
職員: 所有工作都係新員工做嗎?
老闆: 邊有可能,你上面仲有好多資深既同事!
職員: 如果管理職位有空缺,我可以參與競爭嗎?
老闆: 唔洗問啦,哩個一直係我地公司賴以生存既方式!
職員: 你唔會係呃我掛?





進入公司後 ...... 由下面讀返上去

沒有留言: